99 Saker

1. Vilken svordom använder du mest? Helvete, jävla och fan ehheehe.
2. Äger du en iPod? Nope.
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Mamma väcker mig ehheheh.
4. Hur många resväskor äger du? Ehehehe, måånga. Har ett förråd typ med bara resväskor.
5. Använder du flip-flopps? Nej, de är ju jätte obekväma!


6. Var köper du dina matvaror ifrån? Det jag inte betala den.
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Det beror på, trivs bäst utanför kameran men om man ska göra något med vännerna är det väl kul att va med på bilden.
8. Vilken var den senaste filmen du såg? Batman Begins ehehe.
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis? Kompis, eller det beror på vilken barnfamilj förresten.. 
10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Skulle nog spara för att ha när jag flyttar hemifrån eller något.


11. Har någon någonsin kallat dig lat? Nej, absolut inte! Jag är den hurtigaste människa som finns.
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej.
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Används fortfarande CD:s? Haha, nej men jag använder Spotify.
14. Vilken är världens bästa artist just nu? Enya, Florence + the Machine, Maroon 5 osv, kan inte bara ta en ju!
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? HAHA, ja men det tänker jag inte säga yehe.


16. Favorit film? Finns sjukt många bra filmer, kan inte bara välja en ju!
17. Vad åt du till middag senast? Köttfärssås och spagetti!
18 Använder du huvtröjor? Ibland. Senast idag eehhehe.
19. Kan du vissla? Japp.
20. Vem var den senaste som ringde dig? Pappa tror jag.


21. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält? Berg och dalbana eller de läskiga grejerna. Jag åker allting så :D
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det gör dom säkert haha. "Haters gonna hate". HAHA!
23. Vilket riktnummer befinner du dig i? Ehh..
24. Tittade du på tecknat när du var liten? Jag tittar fortfarande på tecknat ehehe. Bäst ju.
25. Hur långt är det till ditt närmaste köpcentrum? Köpcentrum vet jag inte men stan är 3 mil bort.


26. Hur många syskon har du? Japp, 4 st. En lillasyster, två storasystrar och en storebror.
27. Är du blyg? Alltså, det beror på vad det är. Egentligen inte som många tror, men samtidigt ja, haha.
28. Vilken film kan du alla replikerna till? Jag kan inte replikerna i en HEL film, men massa scener ur mina favorit serier kan jag utantill.
29. Äger du några popband t-shirts? NEE, jag är inte tolv. NEJ men alltså nej det gör jag inte.
30. När flög du senast? Till USA i October 2011. 


31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 st, sen har vi en kökssoffa.
32. Läser du för skojs skull? Eh. JA.
33. Pratar du några andra språk? Spanska och Engelska.
34. Diskar du din egen disk? Nej vi har en diskmaskin!
35. Har du gråtit offentligt? Det har jag säkert ehehe.


36. Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop
37. Försöker du alltid lära dig nya saker? Näej. Eller jo. Eller näej, inte alltid.
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nope.
39. Fridtidsintresse? Äta. Nej men ibland brukar jag faktiskt jogga om det nu tillhör den kategorin. Yee.
40. Kan du kasta macka? Jag uppfann mackan. 


41. Har du någonsin varit på Jamaica? Nej.
42. Vad har du med dig in på bion? Minimorötter. Nej men godis.
43. Vem var din favoritlärare och varför? Vet inte, tycker att de flesta är bra på sitt sätt. Men Bergman är rolig att lyssna på och är rolig haha.
44. Har du tumblr? Ja, men använder den inte, fattar inte grejen med tumblr.
45. Vad har du för väder? Snö!


46. Har du en blogg? Nej.
47. Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet? Har inte börjat där än yehe.
48. Gillar du att flyga? Älskar att flyga! Men bara på långtidaplanen när det finns tv i sätena. I såna där kortflyg på typ två timmar är det inte lika kul men jag älskar det fortfarande. Och flygplatserna älskar jag med. Haha, måste låta as mysko!
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Snäll, rolig.
50. När sov du senast på golvet? När jag sov över hos min kompis Mikaela. Eller vänta lite ... HAHAHA det var förresten hon som fick sova på golvet istället för mig HAAHHA.


51. Vilken är din favoritdrink? Jag gillar saft. 
52. Gillar du din boende-situation? Ja, för det mesta.
53. Vilken är din mammas hemstad? I'll never tell.
54. Din pappas hemstad? You'll never know.
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Vet inte, fungerar gör man väl ändå men brukar sova typ åtta-nio timmar.


56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Njae.
57. Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ja hela tiden, man kan knappt få tyst på mig.
58. Vilken är din favoritfrukt? Vindruvor, jordgubbar och hallon helt klart!
59. Äger du en digitalkamera? Japp.
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 16


61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Nej verkligen inte.
62. Tror du på liv på andra planeter? Varför inte? Men tror inte att det finns i vårat solsystem bara.
63 Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Arg och arg, mest irriterad hhaha!
64. Tror du att Gud är man eller kvinna? En man.
65. Vad var det senaste du åt? Mariekex. yolo.


66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Bäst överens.. Vet inte riktigt..
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Vet inte, men jag skulle egentligen heta Michelle men sen så kom min lillasyster å då ba ändra dom sig. Varfor? Men jag hette Michelle i andranamn ett tag, sen bytte jag till Moa.
68. Gillar du senap? Bara på cheezeburgare av någon anledning..
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Ryck upp dig, bara några dagar tills helg.
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? JA!


71. Har du varit inblandad i en trafikolycka? En gång när jag var liten så körde någon på min farmors bil. yolo.
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej.
73. Tycker du om att krama folk? Ja haha.
74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? JA.
75. Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta? Hmn... JUSTE! När Patch lämnar Nora i Förlorad Ängel och samma gäller när Edward lämnar Bella i New Moon. So sad.


76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Jag vet inte.. En liten Lindsay Lohan kanske.
77. Vad är du allergisk mot? Inget.
78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, kött är gott!
79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Vet inte. Bruno eller Åke kanske.
80. Vad är det första du gör när du går upp på morgonen? Plattar håret.


81. Vilket är ditt roligaste barndomsminne? Vet inte. Har många bra minnen från min barndom. Haha, men kanske när jag och Michelle (lillsis) badade i våran pool i USA när vi var små. Då satte vi den där håven tvärs över där det var som smalast och sen satte vi fast såna där armring (badring men i armformat om ni fattar) och trädde på så vi typ hängde i stången HAHA!
82. Vad får dig att gråta? Haha, om jag blir riktigt arg. Det är ganska irriternade för ingen tar dig på "arg-humör" när du gråter.
83. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Haha, vet inte.
84. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Mina ben tror jag, men nu ska vi inte fokusera på det negativa!
85. Vem är din knasigaste vän och varför? Alla mina vänner är knasiga.


86. Har du gjort någonting olagligt någon gång? En gång på McDonald's sa jag att jag ville ha vatten. MEN JAG TOG COLA. Badass. ;O
87. Vilken musikkonsert var du på senast? Har inte vart på någon sån, kanske dags snart.
88. Vad har du för färg på tandborsten? Grön.
89. Har du varit med på tv någon gång? Inte vad jag minns. Men så bra som jag är så är det väl omöjligt att jag inte vart det.
90. Har du levande blommor hemma? Ja


91. Vilken är den dominerande färgen i din garderob? Svart.
92. Har du körkort? Nej
93. Har du en bästis? Ja
94. Hur ser dina sängkläder ut? Olika.
95. Vad får dig att koppla av? Inga läxor.


96. När skrattade du hjärtligt senast? När jag var i skolan.
97. Vad ska du syssla med när du blir pensionär? Då ska jag bara va. Inga beskymmer.
98. Vilken var din bästa ålder? 0-9 ehhehehe.
99. Vad skulle du helst av allt vilja göra just nu? Käka nutellamacka. Eller Mariekex. Eller både och. Se på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0