Lite Batman snack

Varning för överdrivet glatt inlägg om film. Tänkte bara förvarna er.
 
Idag såg jag klart på den sista Batman filmen av Cristopher Nolan. Till er som sett den - Alltså den där scenen när han ba dyker upp på sin mega coola motorcykel i sin dräkt och allt ba blir mörkt och han jagar skurkarna är ju MEGA grymt. När jag såg det fick jag värsta dampen. Man ba: YOU GO BATMAN! YOU GO AND BEAT THOSE MOTHERFUCKERS DOWN! Och sen kunde jag inte sluta le för det var ett sånt epic moment you know när han dyker upp där! MEGA SUPER BRA. Min syster tittade skit konstigt på mig. Some people just don't get it you know. Och sen när filmen var slut blev jag lite ledsen. Liksom - what am I going to do with my life now? 
 
Kan fortfarande inte sluta tänka på ögonblicket när han bah DYKER UPP. That my good friends was a freaking epic moment.
 
Så här är det när varje bra film serie tar slut. Man följer dom och sen är de slut. VARFÖR? VARFÖR TAR DOM SLUT?? Om du inte är som jag var detta ett ganska onödigt inlägg att läsa kom jag på. Jag måste verka helt craaazy liksom.. yeye.
 
Alltså nu måste jag sluta skriva. Kan inte sluta använda orden "ba" och "alltså" när jag ska skriva detta. OMG FREAKING GOOD MOMENT. 
 
Varför skriver jag ens detta inlägget? Okej, jag ska sluta nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0