Hiss och Diss

Kör väl också en sån där klassisk hiss och diss.
 
HISS:
När man upptäcker en ny tv-serie. Hur bra känns inte det på en skala? Jo, jättebra. Då vill man bara se mer och mer och aldig sluta titta för att det är så bra. Och ännu bättre känns det när ens förra favorit serie precis har slutat. Då är det ett perfekt tillfälle att hitta en ny serie.That my friend, is what you call a magic moment.
 
DISS:
När ens favorit serie tar slut. Jag börjar typ gråta lite, sen blir jag deprimerad och tänker - vad ska jag göra med mitt liv nu då? Okej, kanske en aning överdrivet men ändå. Det blir ju som en del av ens liv, och sen helt plötsligt är det borta?! Jag kommer aldrig glömma dagen då till exempel Sex and the City tog slut. That my friend, is what you call a tragic moment.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0