Det är så himla typiskt

Godkväll, ehhehe.
 
Alltså jag skulle skriva in ett meddelande på feedy.se där man kan typ annonsera sin blogg på The Kick Back Pack's bloggar och då skrev jag fel?! När jag såg det sen så bah: NÄEEEEEEEJE VARFÖR JAAG?! Haha, men alltså det var jätte retligt. Åååh.
 
Idag har jag sysselsat mig själv med att skriva SO. Sen har jag sett på The Big Bang Theory. Åh, vad jag älskar det programet! :D Jätteful bild, men jag visste inte vad jag skulle ta annars. COPYRIGHT på den där förresten, inte för att jag tror att någon skulle skriva av, men ändå! :)
 

Kommentarer
Postat av: Nicco

Lite jobbigt när sånt händer :(

2012-12-02 @ 19:11:05
URL: http://lifeofnicco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0