Filminspelning

Hola amigos. De senaste veckorna har jag, Elionora, Adela och Mikaela spelat in en film till ett engelska projekt i skolan. Det är som en konstig saga ungefär. Även om det har varit kul att spela in har det varit stressigt och jag har väl inte visat min bästa sida vissa gånger direkt, ehhehe.
 
Men nu är mesta delen av filmen klar så på fredag ska vi klippa ihop den. Min största roll karaktär är Robin Hood. Anledningen till att jag ursprungligen skulle spela honom var att jag skulle skjuta med pilbåge som jag kan, men vi skippade den biten. Det skulle bli så krångligt att ta med sig varenda gång. 
 
I alla fall, här är en bild från idag. Elionora aka Jack Sparrow. Adela aka Ond styvmor. Mikaela aka Prinsessan. Jag aka Robin Hood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0