I'm on top of the World

Hello. Idag har jag haft min SO redovisning. Jösses vad nervös jag var, men det gick faktiskt bra. Lite krångel med musiken jag skulle ha med, så det var lite pinsamt, haha!^^ 
 
Efter skolan så gick jag, mamma, lillsis och storasyster Marie på stan sedan åkte vi hem. Därefter klippte jag gräset sen så la jag mig i soffan vid halv fem och vaknade inte förrens min storasyster Nathalie och hennes kille kom på middag.
 
Efter middagen åkte alla upp i vindkraftverket - eller ja, alla utom mamma. Utsikten var helt underbar! Men sen på vägen ner så stannade hiss helvetet så jag, pappa, Marie och Michelle fick klättra ner! Och Det är ju över 100 meter att klättra! Jag har en massa blåsor på händerna nu.
 
Här är vi högst upp i vindkraftverket och kikar! Ang. rubriken: Vi skrek det när vi stod där uppe hahah! :D
Från vänster: jag, Michelle och Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0