Syskon-dag

Hej hej! Idag ska jag till skolan, var ju inte där igår. Ska förhoppningsvis göra min engelska redovisning och eventuellt min SO redovisning. Sen efter skolan så ska jag gå på stan lite grann. OCH SEN SKA JAG MÖTA UPP MIN STORASYSTER MARIE! WIIIHOO! Haha, nejmen hon kom hem igår kväll till Sverige, men vi fick inte se henne då för hon var hos sin mamma. Så idag ska jag, lillsis och Marie gå och äta något sen sak vi till min andra storasyster Nathalie för Marie ska klippa sig. Kände att det där blev lite komplicerat..
Anyway. Ska typ bara sitta och umgås då. Och troligtvis sitta i massagestolen ehehehhe.

Bild på Sigge. Kände att den inte passade in men jag tog den ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0